sobota 24. srpna 2013

Čokoládovo-banánový muffin z mikrovlnky

Krásné sobotní odpoledne všem! (pokud tady vůbec někdo je :D )
Doufám, že si užíváte posledního sluníčka. Léto už se krátí (ano, vím, že to teď čtete všude a já tím taky otravuji :D) a na mě už jde docela summertime sadness :/ Ale ne! Přece si nebudu stěžovat, můžu být ráda vůbec za všechny ty úžasné zážitky. Snad nejlepší léto vůbec! Váže, nekecám. A i kdybych chtěla aby byly prázdniny ještě dalších 5 měsíců (jak překvapivé, že ano), pěkně barevný, teplý a žádný upršený!! podzim mám ráda a už se i docela těším.
Dneska jsem trošku zaimprovizovala a poobědvala už podzimně. Domů jsem si přitáhla dýni hokaido a co jiného než polívku bych z ní mohla jako první zkusit. Zkoukla jsem pár receptů, ale nakonec jsem si to stejně udělala víc méně po svojem. A nelituju! Oficiálně se hlásím jako milovník dýňové polévky! (a to polévky moc nemusím.)
Dneska bych vám zde chtěla přidat recept na snídaňový (svačinový) dortíček, který je oblíbenec už několik dnů :) Je rychlý, jednoduchý a hlavně děsně moc dobrý :D
Recept přidám ve veg verzi, ale do závorky napíši i verzi pro nevegany :)




Čokoládovo-banánový muffin z mikrovlnky 

4 rovnější lžíce mouky
půl lžíce holandského kakaa
4 lžíce sójového mléka (nebo kravského)
2 lžíce sójového jogurtu, čistého (nebo obyčejného bílého či kysané smetany)
půl rozmačkaného banánu
rýžový(agáve) sirup (med - můžete použít i cukr, ale s tekutým sladidlem se to lépe spojí)
2 kostičky hořké čokolády - nasekané na menší kousky 
půl lžičky prášku do pečiva


Postup je opravdu těžký tak dávejte pozor ať vše zvládnete :D
Do mističky, hrníčku a nebo keramické misky na creme brulee (jako já :D)  přidejte všechny suroviny a pěkně vymíchejte do těsta. Kdo chce může přidat oříšky nebo naopak ubrat kakao, banán či nahradit čokoládu za bílou :) Ve fantazii a chuti se meze nekladou.
Dáme na plný výkon do mikrovlnky a necháme 1 a půl minuty "péct"
 Tip: pokud jste lemra  trošku nešikovní nebo máte příliš malou misku, udělejte si těsto raději v něčem větším a poté přelijte do menší mističky. To kakaové těsto nedělá moc pěkné skvrny :D (a vím o čem mluvím)


Dnešní svačina: muffin + nektarinka + půl celozrnného rohlíku s domácím arašídovým máslem a banánem

3 komentáře:

  1. mňam muffinky z mikrovlnky miluju !

    OdpovědětVymazat
  2. mňam!! jen simusím pořídit takouvou fajn mističku jako máš ty, protože já to dělala ve větší a to nevypadalo moc vábně :D

    OdpovědětVymazat
  3. mňami!
    to vyzerá naozaj lákavo!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat