středa 28. srpna 2013

Poslední dny + změna

Zdravím vás :) Jak si užíváte poslední dny? Já se musím přiznat, že nic moc, ale to je tím počasím :D I když až do pondělí byl odpust takže si stěžovat na nudu stěžovat nemůžu.
Žádný nový recept pro vás nemám. Snažím se péct domácí chleba, ale buď má pochybný (hooooodně pochybný) tvar a nebo vypadá jako chleba, ale druhý den ho po někom hodit tak je na místě mrtvý :D Budu to muset doladit a pak hodím recept.
Já se teď živím převážně rajčaty, kterým máme na zahradě vážně hodně. A ani mi to nevadí :D Přidám pár "rajčatových fotek" na ukázku a možná (i když pochybuju :D ) někomu pro inspiraci :)

rajčatová snídaně




rajčatová večeře

rajčatový oběd 1. (pardon, že fotka není otočená, ale mrška nespolupracuje :D )
rajčatový oběd 2


Teď se dostáváme k druhé polovině článku a to jsou moje plánované změny pro můj poslední středoškolský rok (od prváku furt stejná nuda tak už je na čase, no ne :D )

  1. Přemýšlet nad oblečením, ne že na sebe něco hodím a jdu 
  2. To samé platí i o botech :D nenosit jenom vans a converse, ale taky nějaké elegantnější (musím jít na nákupy )
  3. Začít cvičit!! takže tím se hlavně obracím na vás. Vím, že hodně z vás cvičí, mohli by jste mi prosím doporučit nějaká videa a workouty? Byla bych vám moc vděčná :)
  4. Začít více číst povinnou četbu a ne nesmysly
  5. Více plánovat a rozvrhovat si čas
  6. Méně utrácet!
  7. Vést si diář déle než dva dny 

To je prozatím asi tak vše, na mě změn až až :D Doufám, že jsem vás neunudila k smrti (pokud to teda vůbec někdo čte) Mějte se krásně ;)




Žádné komentáře:

Okomentovat